Widget Image

Smo kreativna ekipa z dolgoletnimi izkušnjami dela z ljudmi in podjetji, ki se zaveda, da je v današnjih časih potrebna predanost, pozitivna energija, zanesljivost in sposobnost hitrega prilagajanja.

Naša ekipa bo prisluhnila vašim željam in potrebam v najkrajšem možnem času in prepričani smo, da bomo s pravim in inovativnim pristopom skupaj napisali uspešno zgodbo.

Skupaj z našimi naročniki že več kot 10 let stremimo k vrhunskim zasnovam in izvedbam. Zavedamo se pomembnosti nenehnega učenja in spreminjanja, kar nam daje še dodaten pogum in kreativno energijo. Z veseljem se lotevamo kreativnih in drugačnih projektov, s katerimi ustvarjamo nove mejnike.

Marketinške rešitve

Spletni marketing in oglaševanje

S kreativnimi in inovativnimi, predvsem pa uspešnimi marketinškimi akcijami, javnost vključimo tako, da pritegnemo vašo pozornost ter zanetimo željo in vas pripravimo k želeni akciji, ki sledi zadanim ciljem in zadovoljstvu. Današnje hitro spreminjajoče se poslovno okolje zahteva marketinško znanje, katerega cilj je s pravim pristopom priti do targetirane/ciljne skupine ljudi ter jih s pravo vsebino/sporočilom pripraviti do zanimanja ali nakupa vašega izdelka ali storitve.

Na podlagi Vaših želja, Vam bomo z našim znanjem pomagali pri celotni pripravi marketinške rešitve za Vaš produkt ali storitev, s pomočjo katerega bomo skupaj dosegli željene rezultate.

SEO optimizacija spletnih strani

Če ste si postavili prikupno spletno stran, to vsekakor še ne pomeni, da ste dovolj opaženi s strani potencialnih strank. Zakaj? Poskrbeti morate namreč še za to, da bo vaša spletna stran uvrščena na najvišje pozicije v spletnih iskalnikih.

SEO optimizacija, ki jo za vas pripravi naša ekipa, bo skozi različne postopke poskrbela, da se bo vaša spletna stran pojavljala na vrhu, posledično pa s tem povečala obisk vaše spletne strani, posredno pa še prodajo oziroma druge zastavljene cilje.

Celostna optimizacija spletne strani

Onsite optimizacija – Naša ekipa najprej poskrbi za tako imenovano onsite optimizacijo. V ta sklop sodijo urejene in optimizirane vsebine, slike, notranje povezave strani, trajne preusmeritve spletnih naslovov, zemljevid spletne strani, povezava z Google Search Console in Google Analytics, meta oznake, alt oznake, ter izpostava glavnih ključnih besednih zvez.

Offsite optimizacija – Pri tej vrsti optimizacije je v ospredju predvsem grajenje povezav iz kvalitetnih spletnih strani. redno dodajanje objav in komentarjev, objave na družbenih omrežjih, v različnih imenikih ter spletnih portalih. Na omenjenih virih je potrebno graditi povezave do vašega spletišča. Pri tem pa je potrebno zelo paziti da vse skupaj izgleda čimbolj naravno.

Naša ekipa poskrbi, da boste vedno na tekočem in da boste vedeli, kaj v točno določenem trenutku vpliva na pozicijo vaše strani. Zavedamo se, da z vsakim algoritmom, ki ga ustvari Google, prihajajo nove spremembe. Poskrbimo tudi, da v proces optimizacije vključujemo prav vse parametre, ki so se v preteklosti že izkazali za pomembne dejavnike pozicioniranju spletne strani na iskalniku.

Optimizacija slik

Pomemben dejavnik celotnega procesa optimizacije vaše spletne strani je tudi optimizacija slik. Naša ekipa se še kako dobro zaveda, da optimizirane slike vplivajo na hitrejše odpiranje samih spletnih strani.

Optimizirane slike pa vam prinesejo še dodatno prednost. Katero? To je Googlov iskalnik slik, kjer spletni uporabnik lahko do vaše spletne strani pride tudi preko slikovnega gradiva, ki se pojavi med prvimi zadetki med slikovnimi rezultati.

AdWords marketing

Če želite svoje podjetje izpostaviti na vrhu iskalnih rezultatov in če ne znate oblikovati svoje oglaševalske kampanje ter ne veste, katere vrste oglasov so za vas najprimernejše, je naša ekipa pravi naslov za vas.

Zavedati se morate, da vas na Googlu prav v vsakem momentu nekdo išče oziroma išče to, kar ponujate. Pri tem pa se pojavi vprašanje, ali vas bo spletni obiskovalec našel pred vašo konkurenco. Odličen način, da se pojavite med prvimi rezultati na Googlu, je Google Ads marketing (Adwords). Pri tem pa vam bo z največjim veseljem pomagala naša strokovno podkovana ekipa. Vsekakor pa naš cilj ni samo ta, da vas izpostavimo samo na prvih mestih na Google iskalniku. Naš cilj je tudi, da pridobite več novih strank oziroma kupcev.

Potek Google Ads marketinga

Strategija – Na prvem sestanku z vami se bomo dogovorili, katere vaše produkte oziroma storitve bomo oglaševali ter tudi na kakšen način jih bomo predstavljali in v kakšnem obsegu. Za kakovostno strategijo moramo dobro spoznati vso vašo ponudbo, prav tako pa tudi vaše podjetje in poslovno vizijo. Skupaj si moramo postaviti realna pričakovanja in cilje. Najpomembneje je, da bomo skupaj vzpostavili odnos in način dela, ki nam bo tudi na daljši rok zagotavljal dobro sodelovanje in odlične poslovne rezultate.

Priprava – Ko bomo skupaj z vami zadovoljni s strategijo, je čas da se prične oglaševalska kampanja na Adwordsu. Najprej je na vrsti tehnična priprava vašega oglaševalskega računa, izbira ključnih besed, pisanje tekstovnih oglasov, oblikovanje slikovnih oglasov, priporočila za popravke in še vse ostalo, kar smo skupaj z vami vključili v načrt. Oglase vam bomo poslali na vpogled. Če bo treba, bomo naknadno poskrbeli za popravke oziroma uskladitve.

Zagon – Prav vsaka kampanja potrebuje čas, da so vsi oglasi odobreni in da se pozicije ustalijo; da se bodo oglasi pričeli prikazovati ter da boste pričeli dobivati klike. Zavedati se morate, da začetna slika ne prikaže realne slike. Kljub temu pa je na začetku še kako zelo pomembno, da smo pozorni na kakršna koli odstopanja. Glede na prve obiskovalce pa si skupaj z vami še v praksi potrdimo, da je ciljna publika zares relevantna za produkte oziroma storitve, ki jih oglašujete.

Prilagoditve – Pred zagonom tovrstne kampanje lahko samo predvidevamo, kaj se bo dogajalo v nadaljevanju. Ravno zato je nadvse pomembno, da redno in tudi dosledno spremljamo hkrati prilagajamo, da vse poteka kar se da optimalno. Naša ekipa spremlja iskalne termine ter dodaja negativne ključne besede, primerja uspešnost oglasov in jih po potrebi izboljšuje. Prav tako previdno spremlja demografiko spletnih obiskovalcev ter uspešnost, in sicer glede na čas v dnevu, tednu, mesecu … Naš cilj je vaši oglaševalsko kampanjo prilagoditi tako, da generira redne konverzije.

Širitev – Naša ekipa bo med spremljanjem in prilagajanjem vaše Google Ads oglaševalske kampanje prihajala do ne nešteto ugotovitev. Izvedeli bomo, česa si vaši obiskovalci v resnici želijo; kakšni so njihovi običaji oziroma navade; kaj je tisto, kar najbolj pogrešajo …

 

Na podlagi ugotovljenega vam bomo predlagali najbolj smiselno širitev oglaševanja. Predlagali vam bomo dodatne produkte oziroma storitve; komplementarne marketinške kanale; posebne ponudbe in še kaj. Predvsem je najpomembneje, da vaše podjetje ne bo ostalo na isti točki. Trg se namreč nenehno spreminja. Četudi bo vaša strategija še tako uspešno zasnovana, pa se morate zavedati, da lahko na neki točki popusti. Predlagamo, da se ne osredotočate samo na današnji dan, ampak tudi na jutri in na dan pojutrišnjem.

Vodenje socialnih omrežij

Ste vedeli, da več kot 600 000 Slovencev Facebook in tudi Instagram uporablja na dnevni ravni? Večina uporabnikov tovrstnih družbenih omrežij sodi v starostno skupino med 25 in 35 let. Če je še nedavno nazaj veljalo, da je Facebook ustvarjen predvsem za mlade, pa ga danes uporablja tudi čedalje večji delež starejše populacije, kar pomeni 50 let in več.

Če s svojo ponudbo izdelkov/storitev ciljate tudi na bolj zrelo občinstvo, je Facebook v tem hipu najbolj idealna platforma za vas. V sklopu Facebook kampanje lahko oglase prikazujete tudi na Instagramu, ki je v lasti Facebooka in ga dnevno torej uporabljajo tako mlade kot tudi starejše generacije.

Če še nimate Facebook strani, pa bi jo želeli imeti; če ne veste, kako se lotiti oblikovanja; če bi radi dosegli več ljudi in jim predstavilo svojo ponudbo izdelkov/storitev; če se želite z vašimi strankami/kupci povezati na družbenem omrežju, je naša ekipa odličen naslov za vas.

Cilji oglaševanja na Facebooku in Instagramu

Če boste svoje podjetje oglaševali tudi preko Facebooka, boste lahko dosegli marsikaj. Naša ekipa bo poskrbela, da se vam bo povečala prodaja, ker bomo vzpostavilo učinkovito spodbujanje uporabnikov k nakupu storitev/izdelkov; zagotovljena bo preusmeritev uporabnikov na spletno stran; poskrbljeno bo za pridobivanje všečkov, kontaktov; vaša blagovna znamka se bo gradila na zelo uspešen in učinkovit način; poskrbljeno bo za promoviranje dogodkov, ki so povezani z vašim podjetjem; prek objavljenih postov se bo spodbujalo k še večji interakciji; mogoči bodo ogledi videoposnetkov; izvajale se bodo akcije poslovnega trženja.

Kaj vam ponujamo?

Naša ekipa vam ponuja kakovostno strokovno svetovanje, in sicer pri načrtovanju, izvedbi in nenazadnje tudi pri nadzoru oglaševalskih akcij; učinkovito vodenje oglasnih akcij; strukturiranje oglasov; pripravo dosledno izbranih ciljnih segmentov ter vsebinsko kreativnih rešitev; spremljanje konverzijskih stopenj na vaši spletni strani; remarketing; možnost kreiranja oglasov; stalni nadzor nad oglasnimi akcijami.

Če si torej želite na svojo spletno stran prek Facebooka in posledično tudi Instagrama pripeljati svoje potencialne kupce, povečati prodajo, optimizirati stroške spletnega oglaševanja ter nenazadnje izboljšati tudi profitabilnost svoje spletne strani nam pišite na info@inspirium.si.

Email marketing

Email marketing velja za enega od najboljših načinov komunikacije z vašimi strankami. Uporabite ga lahko za gradnjo odnosa s svojimi potencialnimi strankami. Sicer pa je email marketing smiselno uporabljati z že obstoječimi strankami. Raziskave kažejo na to, da je v povprečju prodaja obstoječim strankam tudi do 7-krat cenejša kot pa novim. Na ta način jim boste dokazali, da vam ni vseeno zanje in vas bodo zato v večji meri priporočale drugim strankam ter ponavljajoče opravljale nakupe še naprej.

Začeti z email kampanjo pa seveda ni kar tako. Morali si boste namreč zgraditi zdravo e-mail bazo, jo nato segmentirati, da bodo sporočila prišla do pravih oseb; kreirati najrazličnejše vsebine za različne baze ter paziti na konstantnost, analizirati vsebine in nato še redno spremljati rezultate. Pri tem pa vam seveda lahko v veliki meri pomaga tudi naša ekipa.
Sicer pa je uporaba email marketinga relativno poceni marketinška taktika, zato jo priporočamo tudi vam. Ravno ta oprijem lahko postane eden od najboljših proizvajalcev za vaš posel. Ker pa odlična marketinška strategija vsekakor potrebuje svoj čas in trud, vas skozi ta proces z veseljem popeljemo kar mi.

Kaj vse vam lahko uspe doseči z email marketingom?

  • Doseganje ciljne publike
  • Merljivost odziva
  • Hitrost
  • Stroškovna učinkovitost
  • Časovno tempiranje
  • Takojšen odziv
  • Razvoj blagovne znamke
  • Gradnja zvestobe
  • Ustvarjanje odnosov
  • Analiziranje obnašanja potrošnika ter ciljnih skupin

Analiza in targetiranje

Si predstavljate, da bi skušali z zaprtimi očmi podreti vse keglje, ki so na kegljišču? Nekako tako bi tudi izgledalo, če bi želeli na tržišče plasirati nov izdelek ali storitev, ne da bi pred tem ugotovili, kakšno je stanje na trgu. Rezultat zagotovo ne bil spodbuden. Da bi se izognili neuspehu, je zato nujno potrebno pred uveljavitvijo katerega koli posla opraviti analizo tržišča in targetiranje.

S pomočjo analize tržišča bomo med drugim ugotovili tudi značilnosti svojih potencialnih kupcev. V ta namen se uporabljajo razni anketni vprašalniki, s pomočjo katerih ugotavljamo demografske podatke, preživljanje prostega časa, geografske podatke, podatke o nakupih, podatke o nakupu proizvoda ali storitve, ki ga bomo prodajali. Na podlagi tega dobimo profil tipičnega predstavnika ciljne skupine, ki nam je v veliko pomoč pri targetiranju.

Danes je zagotovo eno od najbolj učinkovitih orodij oglaševanja targetiranje ciljnih skupin preko Facebooka, kjer se število uporabnikov vsakodnevno povečuje. Targetiranje oziroma ciljanje na določene skupine je ena od zelo uporabnih oglaševalskih akcij, ki se jo poslužujemo predvsem pri oglaševanju preko spleta. Njegov osnovni namen je povečati prodajo in povpraševanje, obiska na spletni strani in podobno.

Takšen način oglaševanja temelji na ključnih besedah, ki jih ljudje vnesejo v spletni brskalnik, kar pomeni, da jih to tudi zanima. Prav tako lahko targetiranje poteka glede na lokacijo, starost, spol, demografske značilnosti in še na marsikaj drugega.