Widget Image

Smo kreativna ekipa z dolgoletnimi izkušnjami dela z ljudmi in podjetji, ki se zaveda, da je v današnjih časih potrebna predanost, pozitivna energija, zanesljivost in sposobnost hitrega prilagajanja.

Naša ekipa bo prisluhnila vašim željam in potrebam v najkrajšem možnem času in prepričani smo, da bomo s pravim in inovativnim pristopom skupaj napisali uspešno zgodbo.

Skupaj z našimi naročniki že več kot 10 let stremimo k vrhunskim zasnovam in izvedbam. Zavedamo se pomembnosti nenehnega učenja in spreminjanja, kar nam daje še dodaten pogum in kreativno energijo. Z veseljem se lotevamo kreativnih in drugačnih projektov, s katerimi ustvarjamo nove mejnike.

Gibalna grafika (Motion graphic)

Gibalna grafika (motion graphics) so digitalni posnetki oz. animacijska tehnologija, ki ustvarit iluzijo gibanja ali vrtenja in so običajno v kombinaciji z zvokom za uporabo v multimedijskih projektih. Gibalna grafika se običajno prikaže preko elektronske medijske tehnologije, lahko pa se prikaže preko ročnega pogona tehnologije. Izraz je uporabljan za razlikovanje mirujočih slik iz grafike z videzom preoblikovanja v daljšem časovnem obdobju, ne da bi preveč podrobno spremenili obliko. Za tehniko ”motion graphics” so pogosto uporabljene lutke, izrezki, akcijske figure, lego kocke, ipd…

Tridimenzionalna oz. računalniška animacija (3D animacija)

  1. Celično-senčena tehnika – uporablja se za posnemanje tradicionalne animacije z računalniško programsko opremo. Senčenje izgleda ostro, z manj mešanja barv.
  2. Machinima – metoda izdelave animiranega filma z uporabo programske opreme, ki je podobna tistemu za izdelavo videa in računalniških iger.
  3. Motion capture – proces oz. tehnika snemanja vzorcev gibanja digitalno, predvsem premike igralcev za namen animiranja digitalnega lika v filmu ali računalniški igri.
  4. Foto-realistična animacija – uporablja se predvsem za animacijo, ki poskuša spominjati na resnično življenje, s pomočjo naprednega upodabljanja, ki posnema podrobnosti kože, rastlin, vode, ognja, oblakov, ipd…
    3D animacijo animator digitalno oblikuje in upravlja. Animator po navadi najprej naredi ”poygon” mrežo, katero bo kasneje oblikoval in upravljal z njo. Mreža običajno vključuje številne točke, ki so povezani z robovi in ploskvami, ki dajejo videz obrazca za 3D-predmeta ali 3D okolja.

Dvodimenzionalna animacija (2D animacija)

2D animacije so ustvarjene ali urejene na računalniku s pomočjo 2D bitnih slik ali ustvarjene in urejane s pomočjo 2D vektorsko grafiko. To vključuje avtomatsko računalniško različico tradicionalnih animacijskih tehnik: interpolirano oblikovanje (oblikovanje likov, prostora, ozadja…), onion skinning in interpolirano transformiranje (prenašanje nekega dela projekta v drugega s pomočjo rotoskopa).

Onion skinning je del animacijskega programa, ki pokaže bledo podobo prejšnje slike na novi, zato da si lažje pomagamo pri nadaljevanju animacije in njenega »gladkega« gibanja.

2D animacija ima številne aplikacije, vključno z analogno računalniško animacijo, Flash animacijo in PowerPoint animacijo. Cinemagraphs so še vedno fotografije v obliki animiranega GIF.

Končna linija advekcije animacije je tehnika, ki se uporablja v 2D animaciji, da bi umetniki in animatorji večji vpliv in nadzor nad končnim izdelkom, kot je vse opravljeno v istem oddelku.

Stop motion

Stop-motion je ena izmed tehnik animacije, pri kateri se stvari fotografirajo slika za sliko in se pri vsaki sliki postavijo drugače. Ko vse slike, ki smo jih fotografirali združimo oz. jih hitro predvajamo eno za drugo se ustvari gibanje, a le če si slike sledijo v pravilnem zaporedju. Stop-motion animacija je lahko narejena iz različnih stvari in materialov.

Eden od najbolj znanih filmov, ki je nastal s pomočjo tehnike stop motion je King Kong, kjer so z pomočjo te tehnike uprizorili divjanje opice.